Language:

  • Հայերեն
  • Русский
  • English

Ми 28 Havoc



Հիմնական
մարտավարատեխնիկական տվյալներ

Երկիր Ռուսաստան
Տեսակ Հարվածային ուղղաթիռ
Ընկերությունը ОКБ им. П.О. Милг
Առաջին թռիչքը 1982թ.
Առավելագույն թռիչքային քաշը 12000 կգ
Թռիչքային հեռավորությունը 1105կմ
Թռիչքային բարձրությունը 5700 մ
Առավելագույն արագությունը 382 կմ/ժ
Անձնակազմը 2 մարդ

Մի-28-ն իրենից ներկայացնում է դասական կառուցվածքի ուղղաթիռ: Ունի մեկ գլխավոր X ձևի և ետևի ուղղորդիչ փեռ, ինչպես նաև եռանկյունային դասավորության չփակվող անիվներ: Ինքնաթիռի ստեղծման հենց սկզբում հիմնական խնդիր համարվեց ագրեգատների համատեղ էկրանավորումը, ինչպես նաև կարևոր կետերի զրահապատումը, որոնք պետք է ապահովեն ուղղաթիռի կենսունակությունը մարտում: Մի-28-ի ստեղծման աշխատանքները սկվել են 1980-ական թթ. սկզբին: Առաջին թռիչքն ուղղաթիռը կատարել է 1982թ.: Այն ստեղծված է մարտական գործողություններում (հակառակորդի հակաօդային միջոցներով լեցուն մարտական գործողություններ) կարևոր խնդիրներ կատարելու համար: Ընդունակ է առաջադրանքներ կատարել ցերեկով և գիշերով` փոքր բարձրությունների վրա (5-15մ): Ունի բարձր թռիչքամարտավարական հնարավորություններ: Ունակ է թիրախներ որսալ և ոչնչացնել կարճ ժամանակահատվածում: Մի-28-ը նաև բավական զրահապատ է, կարող է իր վրա ընդունել փոքր տրամաչափի զենիթային զինատեսակների հարվածներ: Մի-28-ի վրա տեղադրված են գազատուրբինային շարժիչներ էլեկտրոնային համակարգով: Մի-28-ը Ռուսաստանի դաշնության հիմնական հարվածային ուղղաթիռն է: Մի-28 ծրագիրը, կարելի է ասել, ամերիկյան «Ապաչի» ծրագրի կրկնօրինակումն է: Արտաքնապես նմանությունները շատ են (նույն X ձևի փեռը, ինչպես նաև կոնստրուկցիան վերցված է «Ապաչի»-ից), ընդհանրապես Մի-28 ծրագիրն ուղղված էր հենց «Ապաչի» ծրագրի դեմ, սակայն տեխնիկական տվյալներով Մի-28-ը շատ է զիջում վերջինիս: Թեև որոշ ռուս մասնագետների պնդմամբ Մի-28-ը լավագույնն է, սակայն թե՛ թռիչքատեխնիկական և թե՛ էլեկտրոնային սարքավորումների հագեցվածությամբ զիջում է ոչ միայն «Ապաչի»-ին, այլեւ վերը նշված ուղղաթիռներին, այդ իսկ պատճառով այն հինգերորդն է մեր ցուցակում:

Խորագիր՝ #31 (896) 10.08.2011 - 17.08.2011, Ռազմական


17/08/2011