Նորություններ
Արտավազդ Փելեշյանի անունը բոլոր ժամանակների աշխարհի լավագույն 100 ռեժիսորների և 10 վավերագրողների ցանկում է:
Տարածական մոնտաժի հեղինակն ու գյուտարարը համաշխարհային կինոյում ուղղակի հեղաշրջում արեց` ջնջելով մոնտաժի ընդունված չափանիշների սահմանագիծը, ցույց տալով մոնտաժի գեղագիտական արժեքը:
Նրա «Իմ կինոն» և «Տարածական մոնտաժ» գրքերը կինոյի տեսական գիտելիքների շտեմարաններ են: Սերգեյ Գերասիմովի, Ձիգա Վերտովի, Սերգեյ Էյզենշտեյնի աշակերտը կինոմտածողության ու կինոզգացողության ճշգրիտ հաշվարկներով գերազանցեց իր վարպետներին:
Ձեռքս վերցնելով Հակոբ Հարությունի «Կապույտ հազ» գիրքը` ակամայից կարոտալի մանկությանս հոգեհմա զգացողությունն ունեցա: Ինձ թվաց` բարձրանում եմ ծննդավայրիս Կապույտ խաչ բարձունքը, որտեղ կապույտ հազ բուժող մատուռն է` իր խաչքարով: Հիշեցի, թե ինչպես մատուռի լուսամուտից կապույտ հազով հիվանդին երեք անգամ անցկացնում էին, հետո նրա շորերից կտրում, կապում էին մատուռի մոտ աճած չայլուից:
-Ես իմ մի շարք ելույթներում, ինչպես նաև տարբեր լրատվամիջոցներին տված հարցազրույցներում ընդգծել եմ, որ Թալիշստանի ազգային հեռուստատեսության (ԹԱՀ) հրապարակ գալով, հանուն Թալիշստանի անկախության մղած մեր ազգային շարժումը թևակոխեց նոր փուլ: Սակայն ԹԱՀ-ը միաժամանակ նոր փուլ է ազդարարում նաև Անդրկովկասի մյուս արմատական ժողովուրդների ազգային-ազատագրական պայքարի համար: 2003 թվականից սկսած՝ թալիշական ազգային շարժումը գործուն աշխատանքներ է տանում այս ժողովուրդներին միավորելու ուղղությամբ: Մեր ուժերը միավորելու և ընդհանուր ճակատով պայքարելու առաջարկությամբ մենք բազմիցս դիմել ենք տարածաշրջանի ազգային շարժումները գլխավորողներին. ակնհայտ է, որ միայն համատեղ ուժերով պայքարելու դեպքում մենք կկարողանանք հասնել բաղձալի արդյունքի: Եվ ես այսօր անսահման ուրախ եմ, որ մեր կոչերը արժանի արձագանք են գտել և իրականություն են դառնում:
Վաղուց արդեն ժամանակավրեպ է համարվում «կնոջ տեղը խոհանոցն է» արտահայտությունը: Դեռևս հին հույն փիլիսոփա Պլատոնը կանխատեսել էր, որ կգան այնպիսի ժամանակներ, երբ կանայք տղամարդկանց հավասար կյուրացնեն ամեն տեսակ արհեստներն ու նաև կպատերազմեն: Այսօր աշխարհի շատ երկրների բանակներում արդեն կարելի է տեսնել կին զինծառայողների: «Բանակը կնոջ տեղը չէ» կարծրատիպը Հայաստանում այլևս փշրված է:
«Վազեցինք գետնատնակ ու տեսանք, որ Սարոն նստած է գետնատնակի ձախ կողմում դրված մահճակալի ներքևի հարկում, դեպի աջ թեքված, գլուխը կախ, իսկ հատակն ամբողջովին արյունոտ էր…»:
Սա հանգուցալուծումն էր: Մարտական դիրքում ինքնասպանություն էր կատարվել: Շարքային Սարո Սամվելյանը փակուղուց դուրս գալու ոչ մի ելք չէր գտել:
Պիտի հիասթափեցնեմ նրանց, ովքեր սպասում են բարդ ու խճճված սյուժեի: Ամեն ինչ շատ պարզ է ու որոշակի: Մարտական հերթապահությունը այս մարտական դիրքում իր չգրված օրենքներն ուներ: Զինվորների ցուցմունքում այդպես էլ արձանագրված էր` չգրված օրենքներ:
ՀՀ զինված ուժերում անվտանգության բնագավառում առանձնակի նշանակություն է տրվում ենթականերին անվտանգության կանոնների հետ ծանոթացմանը, ժամանակին հրահանգավորմանը և դրանց կատարման հետևողականությանը:
Անվտանգության պահանջներին վերաբերող հրահանգավորումը զինծառայողների` անվտանգության պահանջների կատարմանը նախապատրաստելու գործընթացի անբաժանելի մասն է և պարբերաբար իրականացվում է զինվորական ծառայության անցման ողջ ընթացքում:
Վաշտի հրամանատար, կապիտան Արման Իսկանդարյանը վեց տարի է, ինչ ծառայում է: Թեեւ ծառայության փորձն այդքան էլ մեծ չէ, բայց ծառայակիցները նրան մատնացույց են անում որպես լավագույնի, որպես զինվորականի, որ միշտ գերազանցում է ոչ միայն հակառակորդին, այլեւ ինքն իրեն: Գնդապետ Էդիկ Ասրյանի հրամանատարությամբ գործող զորամասի երիտասարդ սպան հասցրել է ճանաչվել մարտական հերթապահություն իրականացնող վաշտի լավագույն հրամանատար, նախագահի հրամանագրով արժանանալ «Մարտական ծառայության», ինչպես նաեւ՝ պաշտպանության նախարարի հրամանով «Դրաստամատ Կանայան» մեդալների: Երբ հանդիպեցի Արմանին, ընդամենը մեկ հարց ունեի` «Ինչո՞ւ են բոլորը քեզ համարում լավագույնը»: Նա անակնկալի չեկավ, համեստորեն ժպտաց, մի քանի րոպե լռեց, ժողովեց մտքերն ու անկեղծացավ.