#09 (1027) 13.03.2014 – 19.03.2014
Բանակը մեր անկախ պետականության մեծագույն ձեռքբերումն է, ազգի ինքնաճանաչման հայելին: Փառք ու պատիվ այն զորամասերին, որտեղ կրթվում, դաստիարակվում, մարտական ոգի են ձեռք բերում մեր զինվորները, որտեղ արժանապատիվ ու հայրենասեր զինվորականների հրամանատարությամբ կերտվում է մեր բանակի վաղվա օրը: Համոզված ենք, որ զինվորի դաստիարակության վճռորոշ բաժինը հայրենասիրությունն է, արիությունը` համեմված մարտական հստակ գիտելիքներով:
Կանանց միջազգային տոնին ընդառաջ ՀՀ պաշտպանության նախարարությունում տեղի ունեցած միջոցառման ժամանակ նախարար Սեյրան Օհանյանը խոստովանեց, որ կանանց նվիրված միամսյակը հատկապես կարեւորում են զինվորականները, ովքեր հաճախ հնարավորություն չեն ունենում ուշադրություն դարձնելու ընտանիքի անդամներին եւ կանանց ու կարծես թե միամսյակի ժամանակ են բացթողածը լրացնում եւ մեծարում ու արժանի գնահատական տալիս այն աշխատանքին, որ կատարում են կանայք։ Նախարարի խոսքերով, հայ կանայք առանձնանում են իրենց հայրենասիրությամբ, նվիրվածությամբ, եւ Արցախյան ազատամարտի ժամանակ նրանք դա հերթական անգամ ապացուցեցին։
Մեր ընթերցողներին արդեն տեղեկացրել ենք, որ ՀՀ զինված ուժերում գործածության է դրվել «Հայրենիքի պաշտպանի ազգային-գաղափարական դաստիարակության ուղեցույց-ձեռնարկը»: Այն նպատակ ունի հստակեցնելու ՀՀ զինված ուժերում ազգային գաղափարախոսության հիմնադրույթների և ազգային բանակի ավանդույթների կիրառման շրջանակները, համակարգելու դրանց պահպանմանն ու արդյունավետ կիրառմանը, ազգային գաղափարականությամբ տոգորված զինվորականի ձևավորմանը միտված միջոցառումները: Հաշվի առնելով ձեռնարկի կարևորությունը՝ ներկայացնում ենք ուղեցույցի մշակման նպատակով ստեղծված աշխատանքային խմբի ղեկավար, ԱՀՏԱ վարչության բաժնի պետ, գնդապետ Ա. Ալեքսանյանի պարզաբանումները:
Մարտական զորամասերում ուսումնական գործընթացն սկսվում է ջոկերի (հաշվարկների) ներդաշնակումից, ինչը միանգամայն տրամաբանական է: Եթե դասակի կամ վաշտի (մարտկոցի) կազմի մեջ մտնող բոլոր ջոկերը (հաշվարկները) ձեռք բերեն բարձր մարտական պատրաստություն, և նրանցից յուրաքանչյուրը կարողանա ամբողջությամբ կատարել առաջադրված մարտական խնդիրը, ուրեմն՝ կստացվի, որ միջին օղակի՝ վաշտ, մարտկոց, մարտունակության հիմքը դրված է, մնացածը հրամանատարի (սպայի) գործն է: Եվ եթե նա՝ վաշտի, մարտկոցի հրամանատարն օժտված է անհրաժեշտ մարտավարական գիտելիքներով, փորձով, ինչու չէ, նաև տաղանդով, կկարողանա ճիշտ համադրել և օգտագործել մարտական փոքր ստորաբաժանումների (ջոկ, հաշվարկ) ուժերը և կհասնի հաջողության:
Գնդապետ Ա. Տոնոյանի հրամանատարությամբ գործող զորամասում մի տեսակ առանձնահատուկ, հարգալից վերաբերմունք կա հրաձգային վաշտի հրամանատար, կապիտան Ստեփան Ալեքսանյանի նկատմամբ:
-Եթե սպաների մեջ կա մեկը, որ օրինակ կարող է լինել մյուսների համար, ապա, իհարկե, կապիտան Ստեփան Ալեքսանյանն է,- ասաց հրամանատարի ԱՀՏԱ գծով տեղակալը:
Տղաները, որ այսօր համալրում են ազգային բանակի շարքերը, ծնվել են Արցախի ազատագրումից հետո: Նրանք չեն տեսել այն միահամուռ, համազգային պոռթկումը, որով հայ ժողովուրդը տեր կանգնեց իր իրավունքներին: Կամավորական ջոկատները համալրեցին ամենատարբեր մասնագիտության ու զբաղմունքի տեր մարդիկ՝ բանվորներ, շինարարներ, մանկավարժներ, ինժեներներ, գիտնականներ, մտավորականներ… Պատերազմից հետո նրանցից շատերը ծառայությունը շարունակեցին ազգային բանակում և այսօր էլ հայ զինվորի կողքին են: Այդ մտավորականներից մեկն էլ գեղանկարիչ, գնդապետ Կ. Սեդրակյանի հրամանատարությամբ գործող զորամասի ակումբի պետ, մայոր Ստեփան Օհանջանյանն է՝ «Քոլատակ» կամավորական ջոկատի նախկին զինվորը: