Language:

  • Հայերեն
  • Русский
  • English

#25 (1196) 28.06.2017 – 04.07.2017

ՀԱՅ ՀԵՐՈՍԻ ՀԻՇԱՏԱԿԻՆ

2017թ. հունիսի 22-ին Վորոնեժի մարզի Բորիսոգլեբսկ քաղաքում Ռուսաստանի հայերի միության Վորոնեժի տարածքային կազմակերպության ներկայացուցիչների մասնակցությամբ բացվել է ԽՍՀՄ հերոս, կործանիչ ավիացիայի օդաչու, էսկադրիլիայի հրամանատար, ավագ լեյտենանտ Սերգեյ Բուռնազյանի կիսանդրին:

ՀԱՎԱՔ-ԽՈՐՀՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ

4-րդ զորամիավորման N զորամասում տեղի ունեցավ հավաք-խորհրդակցություն՝ ուղղված կարգապահության և ծառայության անվտանգ կազմակերպման խնդիրներին:

ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ ՄԵՐ ՏՈՒՆՆ Է, ՄԵՐ ՀԱՅՐԵՆԻՔԸ

Վերին Դվինում ենք (Այսօրի Դվինում): Այստեղ է կենտրոնացած Հայաստանում ասորական ամենամեծ համայնքը: Քաղաքի աշխույժ եռուզեռից հետո մի տեսակ անսովոր է գյուղի լռությունը. փողոցները գրեթե դատարկ են, ահել ու ջահել վաղ առավոտից դաշտերում են: Տեղի բնակչության հիմնական զբաղմունքը հողագործությունն է:

«ԱՐԻ ՏՈՒՆ» ԾՐԱԳՐԻ ԱՊԱԳԱ ԶԻՆՎՈՐՆԵՐԸ

ՀՀ ՊՆ մարշալ Ա. Խանփերյանցի անվան ռազմաավիացիոն համալսարանը հունիսի 23-ին հյուրընկալել էր Ռուսաստանից, Ուկրաինայից, Վրաստանից, Ղազախստանից, Կանադայից, Քուվեյթից, Սիրիայից և Ֆրանսիայից ժամանած 163 պատանիների:

«ԾԱՌԱՅԵԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒՄ Է ԾԱՌԱՅԵԼ ՔԱՂԱՔԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆԸ»

20-րդ դարի վերջին տասնամյակ: Սեպտեմբերի 21: Պատմության մեջ այս տարեթիվը մեր ազգային եռագույնի երանգներով է գրված: Երկար դադարից հետո աշխարհի քաղաքական քարտեզ վերադարձավ Հայաստանը՝ մի ժամանակ աշխարհակալ տերություն, իսկ այժմ՝ մարդկային սրտի չափ փոքր երկիր. փոքր տարածքով, բայց տիեզերքի չափ մեծ իր պատմամշակութային ժառանգությամբ:

2.6 ՄԻԼԻՈՆ ԴՈԼԱՐ՝ ՆՈՐ ԼՈԲԲԻՍՏԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ

Գրել էինք թուրքական կառավարության կողմից վարձված մեկ տասնյակից ավելի հանրային կապերի եւ լոբբիստական ընկերությունների մասին: Վերջին շաբաթների ընթացքում Թուրքիայի Հանրապետությունը դրանց թիվն ավելացրեց եւս երկու նոր ընկերություններով՝ Ballard Partners եւ Burson-Marsteller:

ԼԵԳԵՆԴԱՐ ԱՎՏՈՄԵՔԵՆԱՅԻ ԾՆՈՒՆԴԸ

Աշխարհում սպորտային շքեղ մեքենաներ արտադրող ամենահայտնի ընկերություններից մեկը Ֆերրարին է։ Ընկերությունը հիմնադրել է Էնցո Ֆերրարին 1929 թվականին եւ տեղակայված է Մարանելոյում։ Սկզբնական շրջանում ընկերությունը կոչվում էր Scuderia Ferrari և հովանավորում էր «Ֆորմուլա-1»-ի թիմերին եւ հետաքրքրված չէր ճանապարհային մեքենաների արտադրությամբ։