Հայերեն | На русском | In English

ՆԱԽ ԶԻՆՎՈՐ
ՆԱԽ ԶԻՆՎՈՐ

Այս օրերին, երբ մայրաքաղաքում տարկետման իրավունքի փոփոխությունների դեմ բողոքում էին ուսանողները, այդ նույն ժամանակահատվածում այս խնդրի շուրջ որոշեցինք զրուցել ծառայող,  տարբեր բուհերում ուսումը կիսատ թողած զինծառայողների հետ:

Լսեցինք  մեր զինվորներին եւ լսելի ենք դարձնում նրանց դիրքորոշումն ու տեսակետները:

ՆԱԽ ԶԻՆՎՈՐԿրտսեր սերժանտ, դիրքի ավագ Մհեր Հովհաննիսյանը սովորում է ԵՊՀ տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետում: Ուսման առաջին տարին ավարտելուց հետո զորակոչվել է բանակ: Արդեն մեկ տարի է, ինչ իրականացնում է մարտական հերթապահություն: Գումարտակի սերժանտական խորհրդի նախագահն է:

Զինակից ընկերներիս հետ շատ ենք զրուցել այս թեմայի շուրջ, քննարկել ենք, պարզաբանելՄիանշանակ՝ դժվար է ընդհանուր հայտարարի գալ, քանի որ տեսակետները խիստ հակասական են: Բայց ես հստակ իմ դիրքորոշումն ունեմ՝ բանակում պետք է անխտիր ծառայեն բոլորը:

 Տարածված կարծիք կա, որ անվճար համակարգում սովորողները լուծում են իրենց բանակում ծառայելու խնդիրը: Ինչոր առումով դա այդպես է, իսկ այդ դեպքում՝ ո՞ւր է հավասարության սկզբունքը:

Հիմա, երբ արդեն մեկուկես տարվա ծառայող եմ, հանդեպ նշում եմ.  ուրախ եմ, որ չեմ օգտվել տարկետումից և հայրենիքի հանդեպ իմ պարտքը կատարում եմ ժամանակին: Բանակ գալուց առաջ կրթության հետ կապված շատ ծրագրեր ունեի: Անկեղծ ասած՝ մտածում էի, որ ծառայությունը խանգարելու է դրանք կյանքի կոչելուն, բայց, խոստովանեմ, երկար ժամանակ չպահանջվեց հասկանալու, որ ծառայության խնդիրը լուծելով՝ լուծում եմ նաև այն խոչընդոտները, որոնց բախվելու էիր համալսարանն ավարտելուց հետո:

Նարեկ Գրիգորյանը մի քանի ամիս է, ինչ համալրել է Հայոց բանակի շարքերը: 26 տարեկան է: Ավարտել է Ռուսհայկական  (Սլավոնական) համալսարանը: Օգտվել է տարկետում ստանալու երկու հնարավորությունից, սակայն վերջին՝ գիտական թեզը պաշտպանելու փուլում չի կարողացել հաղթահարել այն և զորակոչվել է բանակ:

Իմ օրինակով կարող եմ փաստել. ավելի նպատակահարմար է ուսումը շարունակել ծառայությունից հետո, այլ ոչ 26 տարեկանում, երբ կարող են ծագել ինչպես հոգեբանական, այնպես էլ  բազմաբնույթ այլ խնդիրներ: Ինչ խոսք, դժվար է ծառայել քեզանից տարիքով փոքր զինվորների  հետ: Հիմա եմ հասկանում, որ, եթե ժամանակին ծառայեի բանակում, ապա այսօր այս կարգավիճակում չէի հայտնվի: Բայց, դե, ինչ արած, դժվարությունները մարդու համար ենփորձում եմ հաղթահարել:

ՆԱԽ ԶԻՆՎՈՐԻ տարբերություն Մհերի՝ այդ կարծիքին համամիտ չէ  շարքային Վահագն Մանգասարյանը: Վահագնը  ուսումը կիսատ է թողել Երևանի գեղարվեստի պետական ակադեմիայում, քանդակագործության բաժնի ուսանող է: Տարկետման իրավունքից չի օգտվել ընդամենը մի քանի  միավորի պատճառով:

Զորակոչվելով բանակ՝ մինչեւ վերջերս հնարավորություն չեմ ունեցել քանդակելու, և երբ առիթ եղավ մասնակցելու նկարիչքանդակագործների մրցույթստուգատեսին, հասկացա, որ հետ եմ վարժվել, և ինձ երկար ժամանակ է անհրաժեշտ՝ վերադառնալու հին մակարդակին: Հաշվի առնելով այս ամենը՝ կարող եմ ասել, որ կրթությունն ընդհատելն այնքան էլ նպատակահարմար չէ:

 ՆԱԽ ԶԻՆՎՈՐՇարքային Դավիթ Այվազյանն էլ կիսատ է թողել  ուսումը եւ զորակոչվել բանակ ճարտարապետության ֆակուլտետից: Դավիթի ծառայության ավարտին հաշված օրեր  են մնացել:

Ուսանողին տրվելիք տարկետումը լուրջ նպատակ է հետապնդում. մարդիկ, ովքեր ընտրում են գիտության ճանապարհը, պետք է հնարավորություն ունենան խորանալու այդ ասպարեզում. գիտության ոլորտում հաջողությունները պայմանավորված են ամենօրյա, ամենժամյա աշխատանքով: Ծառայությունն ինչոր առումով արգելք է գիտական հաջողությունների հասնելու ճանապարհին, բայց միանշանակ կտրականապես  դեմ եմ, երբ ուսումը պատրվակ դարձնելով՝ փորձում են խուսափել բանակիցՀայրենիքին տեր լինելուց առաջ, նախ պետք է հայրենիքիդ զինվորը լինես:

 Ինքս էլ գիտակցում եմ՝ ծառայությունից հետո  դժվար է կենտրոնանալ ուսման վրա, բայց  գործի եմ դնելու բոլոր հնարավոր միջոցները՝ այդ կարծրատիպը կոտրելու համար. սովորելու եմ այնպես, որ լավ և բանիմաց մասնագետ դառնամ:

 ՆԱԽ ԶԻՆՎՈՐ

Ուսման առաջին կիսամյակն ավարտելուց հետո է բանակ զորակոչվել կրտսեր սերժանտ Մովսես Առաքելյանը: Ապագա ծրագրավորող է:

Բանակում պետք է ծառայեն բոլորը՝ անկախ կրթվածության աստիճանից և մասնագիտական բնույթից: Մեր կողքին մեր հակառակորդն է, որ անընդհատ հիշեցնում է իր գոյության մասին, եւ կարծում եմ՝ անցել են այն ժամանակները, երբ մեր երկիրը կարող էր իրեն թույլ տալ սովորող ուսանողներին տրամադրելու տարկետում: Միայն խաղաղ եւ անվտանգ հայրենիքում կարող ես  ստեղծել, արարել, սովորել, գիտական նվաճումների հասնել:

Տարկետման իրավունքի փոփոխություններին վերաբերող տարբեր կարծիքներ, տեսակետներ են հնչում, հաճախ իրարամերժ, հակասական, բայց   մի բան ակնհայտ է՝  այն զինվորը, որն անցել է ծառայության դժվարությունների բովով,  պատրաստ է հաղթահարելու նաև այն խոչընդոտները, որոնք ի հայտ են գալիս կամ գալու կրթություն ստանալու ճանապարհին:

ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ